FRIENDS ARE LIKE DIAMONDS, PRIECIOUS AND RARE. FALSE FRIENDS ARE LIKE LEAVES, FOUND EVERYWHERE

Jobbar nuförtiden på dagis, eller jag är vikarie så det blir väl lite dåochdå men det är kul och jag trivs :) men jag vill såklart ha ett heltidsjobb, och det ska jag försöka ordna.
Jobb idag och imorgon iaf sen vet man aldrig, men imorgon ska jag försöka fixa en klipptid hos Frida på onsdagen, så jag ÄNTLIGEN får klippa bort min äckliga kalufs! får se vad jag gör förnågot ;) sen färga till någon ny färg, vi får se vad det blir! Spännande. Annars händer det väl inte så mycket spännande i mitt liv just nu, förutom funderingar på att skaffa jobb långt bort åt helvete och flytta.

En sista sak jag vill ha sagt är att; jag tänker inte slösa en enda minut till på falska människor, jag väljer att lägga min tid på det och de jag tycker om och det som gör mig glad!
Jag visste och VET ju vad ni går för, hur kunde jag tro något annat/bättre om er.

jag låter ingenting få mig på dåligt humör, speciellt inte du! aldrig.
puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0