JAG VILL BÖRJA LEVA MITT LIV

Ojoj, jag har inte skrivit på väldigt länge nu. Problemet är att jag inte vet om jag ska ha min blogg på devote.se eller blogg.se .. Devote.se är ju mycket enklare med design och så men jag gillar ändå blogg.se mer, så jag stannar här nu. :) Men jag länkar min andra blogg här endå, ifall :) http://cmlas.devote.se/.

Hur som helst, jag har massor att skriva om egentligen men jag vet inte vart jag ska börja så, ja.
På senaste tiden har jag iaf börjat träna,  som jag har sagt att jag ska göra i flera år nu.. men nu jävlar! Äntligen är jag igång! ;) På tal om det så är jag faktiskt snart påväg ner på gymmet!

Idag har jag varit vikarie på Jonsbo i köket också, skönt att göra någonting om dagarna, ska kanske dit igen på måndag och sen fick jag jobba på fredag 1 oktober också.
Men på antingen måndag eller tisdag nästa vecka ska jag jävlaranama ta mig i kragen och leta upp ett nummer tillvarenda j*vla åkeri i hela hedemora, avesta, falun och borlänge och ringa ringa ringa! Jag ska fasiken fixa ett jobb nu och jag ska tametusan jobba som yrkeschaufför nu när jag väl är en! Hur läskig det än är i början så kommer det lösa sig! Jag kan ju förtusan!

Ja, nej. Ett jobb och en lägenhet är mitt mål i livet just nu.

På kvällens schema står det; gym, mat och fredagsmys/roligheter. ;)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0