ALLA FÖRTJÄNAR KÄRLEK, MEN INTE AV MIG!

Turen börjar vända! ÄNTLIGEN! peppar peppar..


~~

Tänk att jag blir så förbannad, vissa saker bara tål jag inte!

Man går f!n bara inte runt som ett j!vla svin och gör som du gör och sen spelar så innihelvete j!vla oskyldigt DUM!
Men, synden straffar sig självt, och jag vet, att du kommer nog få så att du tål en vacker jävla dag. HA! :-)
Jag lägger från och med nu inte ner mer energi på detta, för jag VET att jag mår så innihelvete jävla mycket bättre av att umgås med de människor som får mig att må bra och framför allt GLAD. Och jag vet, att just precis DE människorna kommer att förlänga mitt liv! Bara genom att finnas till. Ni får mig att le. Och det är det bästa som finns.
Jag älskar er, alla mina små guldklimpar. Ni är guld, och jag är helt säker på att ni vet vilka ni är. Kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0