pissväder

Dagen igår började rätt segt men slutade hur bra som helst, underbar söndag helt enkelt. Började med att bara sitta hemma och ta det lugnt framför teven och datorn, men efter ett tag åkte vi upp till Oscar för att Jimmy skulle hjälpa honom med skotern :) Sen blev vi bjudna på kaffe hon Nisse, så vi åkte dit en sväng där vi även fick någon mirakelmedicin mot förkylning vilket jag hoppas fungerar ;) Efter kaffet bestämde vi oss för att åka upp till Oscar igen och inviga badtunnan, UNDERBART! :D Det hoppas jag vi gör om snart igen! Synd bara att jag inte tog några bilder.. det får bli nästa gång. Idag är verkligen en piss måndag, verkligen pissväder och jag känner mig hängig och bara hostar och nyser. Men senare kommer Evelyn hit så då blir jag nog på bättre humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0