5 november

Sitter för tillfället och väntar på att få åka ut till veterinären med Nalle, han kliar sig så fruktansvärt.. hoppas han får hjälp stackarn ;< sen efter det vet jag inte vad som sker, leka med fridan kanske? och ikväll blir det partaj!

I onsdags var det inflyttningsfest hos linn, sen krogen.. trevligt var det! ;)

och Igååår åkte jag in till Frida när jag vaknade, åt frukost på donken sen åkte vi till biblioteket och nördade lite, hittade faktiskt några böcker som vi lånade ;) Sen blev det mest mys framför teven resten av dagen, förutom när vi åkte och köpte pizza, chips och dipp ;) härlig fettis dag! hihi.

Jaha, nu ska vi åka och se vad det är för fel på vovven, hoppas han får lite meducin ;)


32 månader med kärleken idag,
inget kan krossa oss,
vi är oslagbara,
jag älskar dig,
oavsett vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0