DU ÄR INTE EN VÄN, INTE MIN VÄN.

Jag sitter hemma i Orsa och njuter av vintermorgonen, det snöar! Ronnie nästan flög upp ur sängen imorse; "Wow, det är typ 1 decimeter snö!" haha. Det är skönt att vara hemma ett tag, jag blir nog här hela veckan och helgen MINST! Jag ska självklart till Älvdalen och hälsa på också.

I måndags (trött som sjutton) ringde dom och väckte mig, så jag fick åka och jobba.. det är bra, helst när pengarna kommer sen. Direkt efter jobbet åkte jag till Leksand, Johanna bjöd hem kusinerna på "avskedspizzakväll", (hon ska flytta till västerås) det var riktigt kul måste jag säga! och bra tajming, jag behövde verkligen komma iväg! Tack än en gång Johanna och allihop, tack för att ni finns.
Jag, Emilia och Karolina sov iaf kvar hos Johanna, på tisdagmorgon blev det pizzafrukost kl 7 innan skolan ;)
Sen gjorde jag och Johanna ett ryck och färgade hennes hår, det blev super!

Jag undrar vad man ska hitta på idag, iaf ringa om lite jobb så jag slipper den här j'vla arbetsäckelförmedlingen.


Btw har jag rensat ur "vännerlistan" litegranna på fb, på sådana människar som jag inte har en j'vla aning om vilka det är och sådana som jag anser inte är mina vänner. "Vänner" vad fan är det.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

du är min vän <3

2010-11-10 @ 15:54:00
URL: http://evlyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0