Uppdatering

Nu var det sådär länge sen jag skrev igen, men i helgen hade jag inte tid och igår hade jag verkligen ingen lust efter att ha setat och skrivit en uppsats på 4 sidor.. Men nu äntligen!

Helgen:
Fredagen var jag i skolan som vanligt till kl 11, sen följde jag med Jenny hem till Orsa och färgade hennes hår. Det vart finfint. När Jimmy slutade vid 3 (han fick sluta tidigare) så tog vi med lillebror Jimmie och käkade pizza, sen skjutsa hem honom och samtidigt hinna säga hej till familjen en snabbis. Sen bråttombråttom till Långshyttan där vi firade våran valborg tillsammans med Evelyn, Oscar, Frida, Jesper, Camilla H  mm. mm. När vi äntligen kom fram vart det snabbdusch för Jimmy sen cykla ner på bruket där alla var, det vart en trevlig kväll med fint sällskap!
På lördagen vaknade jag med väärldens nackvärk! Jag kunde INTE förstå varför, och det konstiga var att alla andra jag hade umgåtts med kvällen före också hade ont i nacken, föruton Evelyn. Hmm, efter att ha funderat på det ungefär hela dagen så kom jag på varför vi hade sån nackvärk.. Mestadels av fredagskvällen ängnade vi nämligen på dansgolvet, vi vart även väldigt poppis bland småbarnen som också tyckte att det var väldigt kul att dansa :) men nackvärken berodde iaf på  all "headbanging" eller hur det stavas/heter? hehe. Vi hade riktigt kul!
Söndagen hände det inte mycket, en snabbvända till kupolen sen hem till dalen.

Igår hade vi som sagt nationella prov i svenska B, uppsatsskrivning. Jag vet inte hur det gick än men ett G hoppas jag på iaf. Sen efter det så liftade jag med Daniel till mora, han skulle ändå till Jimmys jobb och hämta däck så jag hoppade av där, sen vart det shopping av kläder till 50-60-70-tals festen som är på torsdag! Skojjigt!

Nej, nu måste jag testa kläderna jag köpte och även sy om dom lite, spännande! Jag längtar tills torsdag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0