Deprimerad student

Har kranteori i skolan just nu, har massor att plugga på egentligen men usch vad drygt det är! Ska ut och brumma lastbil hela förmiddagen imorgon så jag hinner inte plugga på då häller.. känns sådär att åka ut och åka en hel förmiddag, jag vill ju vara med klassen allt som går nu dom sista dagarna! Men det är ju kul att åka ut och köra också, och det är ju viktigt nu så att jag får mitt E kort. :)
Nu är det ungefär 2 veckor kvar i skolan, jag hoppas det kommer bli 2 bra veckor! Fan, jag vill ha kvar min underbara klass jämt och hela tiden! Just nu känner jag mig inte allt för lycklig.. ganska deprimerad faktiskt. Bläääää! Men jag får se fram emot en förhoppningsvis lyckad och skit kul helg i Långshyttan med dom bästa! och sedan en kanon kul "student vecka" :D hihi.

Måste försöka göra något nyttigt nu och bli på bättre humör.. Ska ringa älskling snart också :) Godnatt!

Fick föresten en klipptid den 2 Juni, SKÖNT! Klipp och färg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0