Söndag

Ja vart ska jag börja..? I torsdags va det student fest i wäsa som sagt, det var riktigt kul! Dagen efter i skolan stod självklart lärarna beredda med ett blåstest i högsta hugg, haha! Våra underbara lärare ;)
På tal om studenten.. JAG VILL INTE! Jag kommer sakna klassen nåt så fruktansvärt! Är jag ensam om det?
Min underbara klass! Det får blir klassfest minst en gång i månaden :) haha.

Nog om det, helgen har gått fort.. Igår åkte vi till rättviks marknad och jag shoppade massvis med strumpor som vanligt, och en ny piescing :) Efter det åkte vi till Leksands kyrka där kusin Karolina konfirmerade sig, vi hann inte se så mycket i kyrkan men efteråt vart det fika i Hjortnäs med presenter osv :) Det var trevligt, det är alltid lika kul att få träffa kusinerna och fastrar och farbröder och kusinbarn osv osv. :) Sedan har det inte hänt så mycket mer den här helgen.
Idag har varit en slappis dag, har handlat lite bara och ikväll blir det grillning :) gött!

Skriver senare, pussssssssss!



Karolina och Emilia

Karolina och Emilia, utanför kyrkan :)

Kommentarer
Postat av: eemilia

allvarilgt camilla? :P

2010-05-11 @ 06:43:31
Postat av: Camilla

Ja jag är allvarlig Emilia :) ni är så fina :) <3

2010-05-11 @ 15:36:30
Postat av: Karolina

haha, vackert! ;)

2010-05-18 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0