Måndag!

Måndag igen, nu är det absolut inte många veckor kvar i skolan.. tre veckor! ungefär, om jag har räknat rätt vill säga. Det är helt ofattbart att JAG snart tar studenten! Om två veckor är det bal också, men den har jag bestämt mig för att inte gå på :) Det är brukets dag i Långshyttan samma helg, och det vill jag inte missa! Jag är hällre där och umgås med dom jag tycker bäst om! :)

Idag har det vart riktigt härligt väder ute, så direkt efter skolan skyndade jag mig hem och satte mig i solstolen! Satt där en halvtimme kanske, fy vad varmt det var! Men lite färg fick jag allt!
Nu ska jag låna bilen och åka ner på ica och handla lite ingredienser, för här ska bakas kakor! Maizena kakor, tror jag visst att dom heter :) Fick receptet av Susanne (Jimmys mamma) skitgoda kakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0