måndag 31 maj

Nu har jag haft ett långt uppehåll hårifrån, dåligt av mig men skönt :P
Helgen tillbringades i Långshyttan, på fredagen grillade vi regnbåge uppe hos Oscar med han, Evelyn, Frida, Jesper, Jag och Jimmy.. Pojkarna var duktiga och gjorde maten medan vi tjejor satt inne och spelade ölspel ;) Maten vart iaf suveränt god, det gjorde ni bra. :)
Brukets dag, alltså lördagen som jag har sett fram emot så mycket vart sådär.. Hade nog förväntat mig för mycket som vanligt.. vädret var värdelöst men vart som tur va bättre mot eftermiddagen och på kvällen var det svinkallt! Bruketsdag kommer nog aldrig bli så kul som de va 2008 igen.. Men bra sällskap hade jag som tur var :)
Hela kvällen spenderades i Jessicas bil tillsammans med Henne, Evelyn, Frida och Camilla H :) Det var både trevligt och varmt och skönt :)
På söndagen vart det självklart finare väder så när jag kom upp ur sängen så gick jag ut och satt mig i solen, jag fikade med Jimmys mamma, pappa och Annelie medans Jimmy själv låg och sov.. veklingen min :) han sov till halv 4 ungefär.. Sen åkte jag med en klasskompis hem till Dalen igen.

Idag har jag bara vart i skolan och inte gjort så mycket, Jag och Anna S vart fotade till den nya skoltidningen.. pinsamt. Just nu gör jag ingenting, har nyss vart nere och pantat burkar.. haha. Ska välm försöka göra iordning lite här hemma och ute på gården till imorn när klassen kommer och grillar och myser :) Äntligen student vecka! Men jag vill inte ta studenten! Jag kommer böla som en gris!

Nu ska jag ta mina chips och gå ut och sätta mig i kvällssolen en stund och njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0