Måndag 23:41

Skolan var rätt lugn idag, vi ska göra ett eget företag och det går inte så bra.. typiskt. Fruktansvärt äcklig mat var i skolan idag också, så vi åkte ner till östängs och åt glass på fikat istället, eller jag gjorde det iaf för att bli mätt ;) hihi, men gott var det iaf! Efter skolan åkte jag och Johanna till Mora och shoppade loss ;) så nu har jag äntligen massa sommarkläder och skor! Skönt! När vi kom hem så åkte vi upp till Johanna och tog en varsin häst och red en långtur, helt Underbart kul! Älskar det. :)
Men nu ska jag ta och lägga mig och sova så jag orkar upp till skolan imorn.. ska prata med älsklingen en stund också :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0