Måndag 10 Maj

Idag har vi varit i falun (inte borlänge) med lastbilarna på halkbanan hela dagen! Det har varit någon slags utbildningsdag för oss som ska bli yrkesförare, som det är varje år för de som går sista året. :) Det har varit en bra dag faktiskt. Jag hade ställt in mig på att få sitta i en buss och slappa heela vägen till och från Falun (förutom mellan mora och älvdalen då jag visste att jag skulle köra en lasbil) Men neejdå, då var det inte tillräckligt med lärare som skulle följa med så det var ingen som fick övningsköra ner, så då fick jag lov köra hela vägen till Falun, och sedan hem igen! Men jaja, det är ju kul trotsallt.. förutom att jag verkligen var skittrött på vägen hem! :P

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, som vanligt, usch. Blir väl teve som vanligt tills det är sovdags..
Men nu ska jag iaf förssöka ta mig ner och hänga upp en tvätt, tråkigt!
Jag önskar er andra en bra måndagskväll! eller nåt. Hejj!

Insidan kan göra dig snyggare, men även fulare! Så sant, så sant!


Förresten! Bilder från dagen i falun kommer senare idag! hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0