Kväller

Jag är riktigt irriterad just nu! Jag verkligen hatar dig ibland, du är likadan hela tiden, Jämt! Utåt ska du vara så jävla glad och snäll, men hemma slappnar du av och blir hemsk!  Och det värsta, det värsta är att jag ser ditt äckliga beteénde i mig själv ibland! Usch!

Men hur som helst, jag och älskling var iaf grillmästare idag. Grillat är verkligen gott, helst med en stor sallad med fetaost till! mmums!

Nu ska jag snart mysa lite med kex och brieost, men först göra klart för imorn. Ska upp tidigt och åka till Borlänge (tror jag) med skolan, hoppas det blir kul! Det är mycket i skolan nu på slutet, men jag trivs ändå bäst när jag är i skolan.

Nej nu ska jag försöka få något gjort. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0