jobb

Kom nyss hem från skolan, hela eftermiddagen har syon pratat och gått igenom olika saker.. Rätt långtråkigt! Men nödvändigt! Snart är det verkligen slut på skolan på tryggeheten, snart är det verkligen dags att söka jobb och ta eget ansvar över ett riktigt jobb! Det känns lite nervöst, men det är något som man måste göra och alla har ju varit nybörjare, eller hur?
Igår fick Jimmy reda på att det inte fanns något mer jobb så nu är han ledig, undra om han och jag ska sätta oss och söka lite jobb nu idag eller imorgon.. För jag behöver ju också snart ett jobb, usch.. det där med jobb är jobbigt ;) Jag hoppas verkligen att Jimmy hittar ett riktigt jobb nu, som han trivs med!
Just nu sitter jag och väntar på att Jimmy ska komma hem från Mora, han har varit där för att köpa blommor till Kicki som fyller 50 år imorgon! Som tur är så är han redan påväg hem, för jag är hungrig! Fast jag är alltid hungrig. :) Efter vi har ätit så hoppas jag att vi ska hitta på något med Johanna och Klas, det var länge sen nu och det är Inte Okej! Jag tror att Klas skulle spela fotboll så då blir det att kolla på det :)

Nej, nu tyckte jag att jag hörde Jimmy´s bil rulla upp på gården så nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0