Fredags kväll

Sitter ute i den sköna kvälls solen just nu, vi har nyss haft lite kalas för kicki som fyller 50 år idag! Så just nu är det massa folk här, trevligt! Det har varit en finfin dag idag, riktigt varmt har det varit! Underbart!
Skoldagen idag började med lite lastbilskörning, nu är det inte många gånger kvar man får köra med skylten på! Lite läskigt, men jag måste verkligen jobba på nu inn i det sista om jag ska få mitt sista kort ;) Hela eftermiddagen stannade jag och Johanna kvar i skolan och gjorde TK, det går ganska bra nu! Jag kommer fixa det där. Tiden går fruktansvärt fort nu, nu är det endast två och en halv veckor kvar! Blä! Separationsångest...

Nu ska jag gå och umgås lite till innan alla börjar åka hem igen, ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0