dålig dag?

Måste säga att jag är väldigt trött på precis allt och alla nu. Jag vet helt enkelt inte vad jag vill, eller vad jag ska göra. Jag önskar livet var lite lättare, men nejdå inte när man heter Camilla Staffan. Och dessutom bor i skvallerbyn Älvdalen och går i en skola med sveriges värsta skvallerbyttor i. Jag hatar fördomar.

När jag inte är lika arg och ledsen längre så menar jag nog inte allt jag skriver, jag tycker ju faktiskt om Älvdalen. Men kanske inte direkt alla människor i denna lilla fina by. hmmpf.

Annars har det inte hänt så mycket idag, gjorde klart mitt CV och personliga brev. Imorgon ska vi ha en anställningsintervju på skolan, bara för att få testa hur det går till. Intressant och nervöst..
Ikväll hoppas jag på en glass på östängs igen, det vart en igår också :) hihi, nyttiga Camilla? Nej. Skit samma, jag ser ingen anledning till att bry mig häller. Det känns ärligt talat som jag skiter i allt just nu, hur jag ser ut och vad folk tycker och bla bla.. Jag duger väl som jag är? Jag vill vara mig själv, glad och sprallig! Inte behöva tänka mig för hela tiden, vafan lev livet medans man kan!

Det vart ett väldigt blandat och sulligt inlägg men, skit samma!? haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0