18 maj 18:46

Dagen började med att jag försov mig, men jag hann till skolan i tid endå som tur var. Hela förmiddagen i skolan hade vi redovisningar usch jag hatar redovisningar, men det gick bra ändå, i min klass behöver man inte bry sig så mycket.. alla gör bort sig endå! ;) Eftermiddagen var rätt slapp, gjorde lite TK en stund vilket jag verkligen måste få klart nu!
Efter skolan gick jag hem och tog det lugnt en stund, sedan var det bara att ställa sig och göra lite mat.. Tacopaj stod på schemat idag det var inte alls så svårt att göra, en baggis! Supergott vart det!

Nu ska jag ta mig lite tid och sätta mig ner och träna på till provet vi har imorn! Uscha.. Sen blir det nog en lång promenix! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0