Sunday

Vansbro igår, det var trevligt att komma ut på något för en gångs skull. Hände massa roliga saker, som hade varit roligare med lite mer alkohol i kroppen! Men tråkigt att dricka själv..
Förstår inte att jag alltid hamnar just "själv" och alltid känner mig helt dum i huvet och helt utanför. :P

Ingen student vecka.. Ingen studentbal.. Inga minnen.. Inga vänner..
Ja, allt känns Värdelöst!
Egentligen är väl allt det här bara mitt fel, men vart fan gick allt så jävla fel? Och vad fan ska jag göra nu?
Det känns som att det är lika bra att bara sitta här och inte göra någonting, (för vad jag än gör så känner jag mig bara värdelös och ivägen) känns lika bra att bara sitta här och bli gammal, tjock, ful och sen dö.

Jag vill verkligen göra en förändrig i mitt liv!
Jag måste lära mig att vara ensam, bara helt jävla ensam och visa mig själv att jag kan! Att jag överlever själv! Bara ha familjen att stödja sig mot ibland och kanske någon enstaka vän, om jag har någon. Det är vad jag behöver just nu! Lära mig själv en jävla läxa!

Ja så ser mitt liv ut just nu, imorse vaknade jag iaf ca 13:30 skönt med en sovmorgon men ändå inte.. hatar att vakna så sent. Men jag kom ju trots allt inte hem igår förns 04:00 ungefär..
Direkt jag vaknade gick jag ut och satt mig i solen och har setat/legat där i ca 2 timmar, har fått massa fin färg! Härligt!
Nu ska jag bara sätta mig och ta det lugnt och tänka.. sen gå till Mormor en sväng och fråga om jag får låna hennes gamla racerford till dalen ikväll :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0