Min fredag. 22:18

Är inte duktig på att skriva bra men jag försöker endå..
Känner mig så fruktansvärt besviken hela tiden, känner mig värdelös och allt känns helt meningslöst just nu.
Jag känner så jävla ensam, jämt! Jag har en jävligt underbar pojkvän, men det äcker inte alltid. Alla behöver åtminstonde en äkta vän som man alltid kan lita på och ha kul med! Någon som alltid står ut med en, precis som man är!
Äsch, jag vet inte riktigt vad jag känner faktiskt.. bara dåligt självförtroende och orolig. Ledsen.
Det känns som om jag hela tiden försöker vara någon annan än mig själv, som om jag måste ändra på mig! Vara någon annan, för att jag inte duger. Det känns som om jag hatar mig själv. För att jag inte duger. Vem fan ska jag vara?! Vad försöker jag med.. Om jag inte duger för dig, så säg det och umgås inte med mig.

Allt känns tråkigt, till och med studenten.. kommer sakna alla så fruktansvärt mycket! Vi får inte tappa kontakten!

Jag måste verkligen lära mig att vara ensam och klara mig själv! Jag känner mig helt handikappad när jag är själv, kan inte göra nånting.. Men det är ändå skönt att få vara ifred ibland, så man har tid med sig själv.

Nog om det nu.. Idag har iaf jag och Jenny vart duktiga och fixat och donat massa saker. Kan inte skriva vad ;)
Imorn blir det Vansbro, hoppas det blir kul! Jag behöver göra något riktigt roligt nu. Mysigt att åka raggarbil iaf, äntligen sommar och cruising igen! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0