söndag 23:30

Det här har varit en riktigt trist dag! Jag orkade absolut inte gå upp ur sängen imorse, jag känner mig helt död!
Jag som brukar vakna och vilja gå upp senast kl 9! Nu har jag sovit till elva-tolv i flera dagar.. iaf två dagar.
När jag väl kom upp och gjorde mig iordning så har jag i princip bara suttit hemma vid köksbordet hela dagen..
Ronnie har ju fyllt år idag också, så vi har ju haft besök sen kl elva ungefär. Trevligt trevligt! Ätit god tårta och så har jag knäppt massor med bilder såklart! Fan, jag visste inte att det gick att knäppa så fina bilder! Men det går ju, även fast man inte är proffs!
Sen sov jag middag i två timmar också.. Inte bra! Men jag var helt slut, jag vet inte varför..
antagligen den här jäkla förkyningen!

Eftersom jag är helt knäckt av min förkylning så har jag gjort absolut ingenting idag (som sagt). Och på grund av det så har jag skit ont i kroppen! Överallt! Ryggen värker och röven värker och benen värker! Fy farao..
Därför tog jag en liten promenad nu mot kvällen för att se om det skulle hjälpa, men jag vet inte om det gjorde det.. lite kanske! :)

Ja, nu sitter jag iaf här vid köksbordet igen vid den här jäkla dumburken.. Det finns absolut ingenting annat att göra! Eller? Kanske ska ta och åka till Dalen imorn, eller någon dag och se om det finns mer att hitta på där..
men antagligen inte..

Nej nu ska jag sitta här och kika runt ett tag till, tills jag blir trött och sen ska jag sova!



Jag saknar något, och jag tror jag vet vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0