Onsdag 2 Juni!

Onsdag idag, det händer inte mycket alls faktiskt. Jag var och klippte och färgade håret på förmiddan det vart skitbra! Inte ofta jag blir såhär nöjd på en gång :) Har inte gjort mycket i skolan häller, vi skulle egentligen ut och köra med ned blev självklart inget av det.. vi söm höll oss nykta igår, heeelt i onödan.
Efter skolan åkte vi till Östängs och tog en glass jag, Daniel och Gabbe sen åkte vi och tog ett dopp i nässjön! Iskallt!

Just nu har jag absolut ingen aning om vad som händer.. alla har studentvecka utom vi i min klass typ. Kul! not.

Igår grillade vi iaf med nästan hela klassen och drack lite, iaf dom som inte skulle ut och köra.. och på kvällningen åkte vi till Mora och kollade läget en sväng. Det va lite småroligt ibland.. ;) men i Mora var det väl inte speciellt kul måste jag säga :P

Nej nu ska jag göra lite kaffe och hoppas på att det händer nåt kul snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0