Monday

Klockan ringde sju imorse, klev upp och skyndade mig iordning för att åka till Älvdalen.. Dom flesta är lediga från skolan idag förutom några som har något dom ska göra och vi som ska ut och köra. Jag fick för mig att vi började kvart över 8 idag så jag stressade som fan. Men nej, självklart så börjar vi efter lunch! Jag som ville börja tidigt så jag fick sluta tidigt!
Så nu kommer det bli skit stressigt efter skolan också.. Suck! Måste åka ända tillbaks till Orsa igen, för att hämta ut en ***** och köpa en ****** . Och det måste göras senast kl 4.

Ikväll hoppas jag verkligen på Studentfest! Annars är det värdelöst! Tråkiga Älvdalen!

Nu ska jag åka ner och hälsa på pappa på jobbet och förhoppningsvis dricka lite kaffeautomats kaffe!
eller chokomilk :) mums! Ska hämta pengar som skolan ska ha för att skriva ut alla olika kort vi ska ha :)
Fan vad skönt! Nu jävlar är skolan snart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0