Natt till lördag 01:44

ojoj, vart ska jag börja. Det har hänt mycket nu dom dagarna jag inte har skrivit.. I måndags vart det party (om jag minns rätt) :D hände rätt mycket då, massa sattyg! Som tydligen alla fick skulden för sen! Det orkar jag inte skriva om blir bara arg. :) Jaja som sagt det hände mycket då, orkar inte skriva om det nu.
Sen på tisdagen umgicks vi med klassen och lärarna hela dagen, åt smörgåstårta på morgonen och sen på kvällen var det grillkväll på skolan :) riktigt gott var det faktiskt! Brännboll var det också, lärarna mot eleverna, eleverna vann! :D men jag var inte med (som tur var) hihi.
På onsdagen var det champagne frukost på skolan halv åtta, sen ta studentfoto sen fika för föräldrarna sen ut på skolgården och sjunga sen promenix ner till kyrkan! Mellan halv ett och ett var vi klara, helt fria! Känns skumt! Efter kyrkan åkte jag några varv i favoritbilen sen hem och äta och fika med släkten, trevligt trevligt! :) Fick massa fina presenter! Bland annat en systemkamera! Gissa om jag blev glad!! Tack! Sen fick jag ett presentkort på Spa! Ettusen kronor! och ett mackjärn! :) och en väska till min kamera. Tack allihop!
Studentfesten i Wäsa va skitkul! En underbar kväll/natt/morgon var det! Helt klockren! Efter wäsa skulle det vara efterfest på campingen så vi åkte med Johanna dit men vi hittade då ingen efterfest, så vi satt på minigolfbanan en stund sen åkte vi bil en sväng sen hamnade vi hos Madde. Vart kvar hos Madde 4 personer till klockan vart tidigt på morgonen. På vägen hem vid halv åtta ungefär så blev Ronny och Daniel "trafikpoliser" i korsningen utanför skolan. Alla bara skrattade åt oss, sen gick vi iaf upp till skolan och hälsade på! :) Vart kvar där ett tag, jag kom hem ungefär halv nio iaf! Åt frukost med Jimmy, sen däckade jag och Jimmy med igen :P Vaknade mellan elva och tolv mitt på dagen, heelt slut! Somnade igen mellan 5-6 och 20-21. Var vaken en stund och sen somnade jag igen runt tolv och sov till tolv dagen där på! Skönt!
Har iaf knäppt massor med bilder, fina bilder! :D

Idag åkte jag till Orsa iaf.. Har inte hänt så mycket alls faktiskt. Mot kvällen ringde mamma och ville att jag skulle åka upp med lite musik till dom, dom har firmafest med stereo men ingen musik.. hmm. Så efter jag lämnat skovorna ringde jag till Patrik och frågade vad han gjorde, sen åkte jag dit och hälsade på ett tag! Drack lite kaffe och åt tårta! :D mums! Pratade massor, om jobb och allt möjligt. Kom iaf hem vid tolv ungefär och nu sitter jag här.. Har ätit två micromackor och dricker saft!
Har fått skit ont i halsen! Kan det vara för att jag skrek så mycket i onsdags? kanske.. haha.
Nej, nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova en skvätt.

Förresten! GRATTIS TILL ALLA STUDENTER!

Bilder kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0