blandad dag.

Detta har varit en väldigt blandad dag.. Bara bråk, fan jag känner mig så jävla arg! Varför kan ingen tänka bara lite lite grann innan!
Åkte till Dalen idag iaf, hälsade på Johanna en sväng och kikade på deras nya hem! :D Fan vad fint det va! Blir avundsjuk, jag vill också flytta!
Sen åkte jag hem till pappsen och gjorde lite mat, sen vart det glass på Östängs med Helena och Gabbe. :) Kulikul!
Efter glassen tog Jag och Helenis några raggarvarv på byn, hade massor att prata om. Trevlans!
Förresten! Helena, vilken jävla värstingbil du har köpt! Sladdar i rondellerna sådär! ;) hihi!

Skanog göra mig en till kopp te nu, sen får vi se vad som händer. Sova kanske våre bra!

Kommentarer
Postat av: helena

håller med, vad har jag köpt för bil? :D haha

2010-07-13 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0