besviken.

Idag har det varit en lugn dag, jag och Jimmy var ner och handlade mat och lite godsaker till kvällen. Vi gjorde mat tillsammans för en gångs skull, det vart supergott! :) Sen på eftermiddagen/kvällen kom Helena hit så vi gick ut och gick en långpromenad, det var behövligt, vi hade mycket att prata om nu när det var så längesen vi träffades :)

Det är synd, synd att det har blivit så att man aldrig umgås med sina vänner längre. Jag vet inte vad som hände, det bara blev så mitt i allt som var. Jag ångrar att jag lät det bli så, man behöver sina vänner oavsett vad! Jag försöker, men har det gått för långt? Varför sviker ni bara, eller är det jag som "sviker"? Är jag för tråkig? Men vad ska jag göra då, snälla tala om! Vad gjorde jag för fel, och vad gör jag för fel nu!? Eller är jag ett hopplöst fall, ska jag bara stänga in mig hemma och sluta försöka?
Jag är besviken, hemskt besviken.

Jag känner mig ensam, så fruktansvärt ensam.

Jag finner inga ord. Besviken.
På de som borde älska mig för den jag är, jag älskar er. Familj, vänner.
Vart gick jag fel, vart var det allt gick snett?

Kommentarer
Postat av: Evelyn

jag finns gumman, alltid :)

<3

2010-04-18 @ 01:41:20
URL: http://evlyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0