mitt i veckan

Den här veckan är vi i Mora på Jale och gör klart ADR kursen och kör upp för truck kortet, det känns bra att få klart lite kurser nu så att inte ALLT kommer den sista veckan :P Idag gjorde jag ADR provet och jag hoppas verkligen att det gick bra! Det får jag reda på nästa vecka..

Jag funderar och funderar på hur jag ska göra med balen, ska jag gå eller ska jag inte gå? JAG VET INTE! Usch.
Sen måste jag hitta en studentklänning nu, det är bara några veckor kvar :D

Idag kom Sabina hit efter skolan också det var kul, det är så sällan vi ses :) Jag älskar dig systra mi <3 Vi pratade lite och så hjälpte jag henne med ögonbrynen, det vart skitbra ;) Vackra syster!
På tal om syskon så saknar jag mina bröder fruktansvärt mycket! Mest på grund av att jag inte vet när jag träffar dom igen, det är ju skola nu och då bor jag i Älvdalen.

Måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR min underbara pojkvän, vad skulle jag göra utan dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0