måndag 12/4-10 klockan 10.44

Så var det måndag igen och lovet är slut, helgen har bestått av jobb och väldigt fint väder. Synd bara att man har jobbat inomhus hela helgen, så jag är fortfarande blek efter vintern :) Men! Just nu sitter jag faktiskt ute på mormors och morfast trapp på en filt och solar ;) och skriver lite här, och kollar på andra bloggar (helst mammabloggar) jag längtar såå tills det är min tur att gå runt med en stooor mage och ha ont i ryggen ;) :)

Idag ska jag egentligen ha praktik, men jag vet inte riktigt vart jag ska/vill vara.. just nu är jag bara trött på skola/praktik och orkar ingenting! Jag vill verkligen orka för det är INTE långt kvar nu! och jag VILL verkligen ha mina körkort så kan kan få ett bra jobb sen! Så nu ska jag försöka kämpa på de sista veckorna! Jag SKA! 

Nej, usch vad gott det skulle vara med en isglass nu! Undrar om jag ska cykla ner och köpa en? Svar: Ja! Men nu först ska jag åka in till Mora och lämna en matdosa till Älsklingen som var så duktig och glömde sin hemma imorse.. haha. :)

Vi hörs
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0