Lördag

Sitter hemma hos Jimmy och gör INGENTING, han har åkt på någon magsjuka eller något och jag hoppas på att klara mig från det!

Igår hade jag uppkörning för truck som sagt, och det gick hur bra som helst! Bättre än jag trodde det skulle göra iaf!
Så det känns riktigt bra! :) Alla var klara med uppkörningen runt 1-2 någon gång, så då åkte jag till Orsa en sväng och hälsade på Mormor och Morfar och gick på marknaden en sväng.. Sen när Jimmy slutade vid 4 så åkte vi direkt till Långsyttan, när vi kom dit var det massa folk som spelade brännboll för fullt! Så vi var med ett tag, sen åkte vi ett gäng till Stefan och bastade. Riktigt trevlig kväll :) Tack för det allihopa.

Idag skulle vi egentligen grilla och ha kul uppe hos Oscar fom fyller 19, Grattis vännen! :D Men.. Jimmy vart ju bakis/ eller magsjuk som jag tror att det är eftersom han spyr hela tiden! Tråkigt! :( Jag saknar min glada älskling när han bara ligger och sover och inte mår bra.. Stackars <3

Men hur som helst så åker nog jag upp och grillar och firar Oscar endå, så får Jimmy sova och vila sig bäst han vill utan att jag stör ;P hehe. Det ska nog bli kul endå, sen skulle vi spela kubb också! Roligt roligt.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0