fredag 9/4-10

En liten updatering. Igår åkte jag in till mora för att vara med Johanna på trafikskolan, men vi satt inte där så länge.. Vi gick och fikade lite på helmers istället :) Sen gick vi på mora och kikade lite, jag hittade ett par skor, tights och underkläder.  Sen åkte vi upp på noret och hälsade på Jimmy på jobbet en sväng, han skulle testa sina nya hjul på bilen som jag hade lånat :) Jag var duktig och tvättade bilen också! Men nu är den skitig igen, på grund av det här geggvädret.. Usch. Sen kom iaf Klas också till mora efter han hade slutat jobbet, då blev det pizza till middag på järnvägskiosken i Mora :)

Idag skulle jag egentligen ha sovmorgon men jag vaknade runt 8 ändå.. det går inte att sova i den här dumma sängen :P man får fruktansvärt ont i ryggen, nacken och magen? i den här sängen. Men men, nu har jag nyss lagt i en tvättmaskin, och nu ska jag packa väskan och ta en buss till Älvdalen halv 2. Jimmy kommermed bil efter att han har slutat jobba, jag ville åka tidigare så jag får någonting gjort idag. Jag och Johanna ska ut och rida en sväng idag också :D det ska bli riktigt riktigt kul! Det var flera år sen jag red, och jag har verkligen längtat efter att rida igen :)
Ikväll får vi se vad som händer, kanske laga någon god mat och sedan mysa framför en film eller något bra programpå teven. Imorgon är det jobb som gäller! Usch, har inte jobbat på hela förra månaden, så det känns tungt att börja igen, men nu är det bara tre helger kvar sen ska jag aldrig mer städa! Känns det som nu iaf ;) hihi.
Nu ska jag gå och göra något nyttigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0