fredag 16/4-10

Har haft en skitbra vecka, jag har haft praktik hela veckan förutom måndagen. Det har varit TOPPEN! Jag trivs verkligen på den praktikplatsen, men så ringde dom från skolan och sa att vi måste komma tillbaks till skolan nästa vecka istället för praktik (när jag äntligen trivs igen)! åh! För att vi har så mycket kvar att göra i skolan, det känns som det kommer bli jobbiga sista veckor nu.. Men det fina vårvädret gör att man orkar endå :) Härligt! Jag älskar våren!

Just nu sitter jag hemma i älvdalen och har hemskt tråkigt, vill göra någonting kul nu! Det händer aldrig någonting, det är bara jobb, jobb, jobb och skola.. sova och äta. Uuuusch! Det känns som att man bara sitter hemma och gör ingenting! absolut ingenting! Det enda som finns att göra är att bråka på Jimmy, ungefär. Vi bara nöter på varandra känns det som, det måste hända något snart! Vart är alla vänner? Jag saknar er.. Jag behöver er! Jag måste bättra mig, ta upp kontakter. 

Jag valde fel väg från början.
Smiling outside, crying inside




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0