2010-14-27

Nationella prov.. jag fattar ingenting av det, det handlar om relationer tex. familj, vänskap, kärlek, släkt osv.. jag vet ingenting om något av det så jag vet inte vad jag ska skriva, det är svårt! +att det ska redovisas inför klassen sen, inte kul!

Imorgon åker hela klassen och tvåorna till Grängesberg och kollar på tävlingar, Daniel och Tobias ska tävla. Jag är inte helt säker på vad man gör för olika grenar men, tex. backa med släp och krankörning av olika slag mm. Jag säger lycka till till er, det skulle vara kul med en seger från Älvdalen i år igen. :)

Nu ska jag vara duktig och hänga upp tvätt och även lägga in en ny tvättomgång! Sen städa rummet en sväng och efter det ska jag sätta på lite kaffe lagomt till Jimmy kommer hem från jobbet, så han blir glad på mig :) För han är lite ledsen på mig idag, men det löser vi! Alltid.

Jag skulle inte va nånting om du inte fanns!
Jag älskar dig Jimmy
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0