2010-04-29

Igår var en lång och jobbig dag i Grängesberg, det blåste och var kallt och så var det många timmar på en buss. Men lite kul var det att kolla när alla tävlade, tyvärr så vann vi inte. Men en tredjeplats tog vi iaf ;) det var bra, tyckte iaf jag.

Idag har jag bara vart i skolan hela dagen, vi håller fortfarande på med förberedelser inför nationella prov.. det går inte så bra, jag kommer ingenstans och imorgonbitti är det redovisning. Det betyder att jag måste göra klart resten hemma, vilken inte kommer gå bra. Det ska inte bli kul att redovisa om "relationer" inför min klass :P haha. Men, det får gå som det går, det är inte så noga ;s bara det är en redovisning, det viktigaste är på måndag.

Jag måste bara säga att jag älskar torsdagar! Då vet man att man bara behöver gå upp tidigt EN dag till och sen är det helg! Det är en härlig känsla, speciellt nu på våren, jag vet inte varför! Och imorgon är det Valborg, jag hoppas på en lyckad kväll med bra vänner! I långshyttan :)

Nu ska jag bara vänta på att Jimmy ska komma hem, sen låter det som om det blir grillning för våran del, vilket jag hoppas på! :) Med Klas och Johanna! Hoppas jag! :D


Ha en bra torsdag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0