2010-04-26

Lördagen slutade bra trots allt, grillning och firande av Oscar, riktigt lyckat! Måste säga tack för den kvällen, alla som var där :) Och även Jimmys "magsjuka" gick över så han fick skjutsa lite där på natten. :)

Idag har vi börjat med nationella prov svenska, i skolan.. det gick riktigt segt! fattade ingenting, har verkligen ingen lust med sånt seriöst skolarbete nu :P haha. Så det blev inte allt för mycket gjort i skolan den här dagen, men efter skolan så var iaf jag och Jenny duktiga och stannade kvar och gjorde TK för tungt släp :) men det gick inte heller allt för bra, så vi gav upp och fortsätter med det imorgon istället! :) och eftersom hon ändå hade tagit bilen till skolan idag för att kunna stanna kvar ett tag efter skolan så gick vi hem till mig och så klippte jag henne! ;s vi får väl se om hon ringer och grinar ikväll :D hihi.
Nej, nu ska faktiskt jag gå ner och se hur det går för Jimmy i garaget, sen blir det mys framför ett program av "det okända" på tv4 anytime. Tummen upp för det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0