05/4-10

Har tyvärr inte så mycket tid eller ork att skriva här på bloggen, men jag försöker iaf :)
I fredags åkte Jag och ett gäng med kompisar ner till Jönköping för att gå på elmia bilmässan, det var en klockren helg måste jag säga :) med bästa sällskapet! Vi sov över i Gränna på ett fint vandrarhem nere vid sjön, en väldigt mysig liten "by" eller vad man ska säga :P På vägen hem gick vi in och kollade på polkagris tillverklingen, häftigt! Bilder kommer på mer av det vi gjorde på vägen hem! :) och även bilder från mässan :)

I lördags när vi kom hem från Jänkoping skulle vi egentligen åka upp till torråsen för att få åka lite skoter innan snön förvinner, men det blev så sent så vi stannade i Långshyttan istället :) Så det blev att umgås med vännerna där istället, lika skojj som vanligt! :)
Nej, nu ska jag gå och lägga mig och mysa med älskling som ska upp och jobba imorgon, stackarn :) Skönt med lov! Godnatt!

Jag älskar min Jimmy! <3

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0